سلام امروز می خوام چند تا سوال از شما بپرسم که به شما کمک می کنه به آرمان و هدفتون  بیشتر نزدیک بشین . من این سوال ها رو از دوستم که هم رشته ای منه پرسیدم که پاسخ های اونم برای شما عزیزان در انتهای مطلب گذاشتم.


1
-هدف من در زندگی چیست؟
2-چرا الان من در دانشگاه هستم؟
3-دانشگاه چه نقشی در رسیدن من به اهدافم دارد؟
4-چه رفتار ها و اعمالی در دانشگاه به من در رسیدن به اهدافم کمک می کند؟
5-چقدر اعمال و رفتار های من با پاسخ قبل مطابقت دارد؟
6-چقدر آنگونه که خودم می خواهم زندگی  کنم ، زندگی می کنم؟
7-من در چه زمینه ای استعداد دارم ؟
8-در دوران دانشجویی چه اقداماتی برای رشد و استعداد هایم باید انجام بدم؟
9-من در پایان تحصیلات دانشگاه چگونه خواهم بود؟
10-من در آینده چگونه خواهم بود؟


-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
1-هدف من در زندگی چیست؟
هدف من رسیدن به آرمانم است ، آرمان من مطرح بودت در دنیا است و می خواهم از طریق بیوشیمی و آزمایشگاه و نویسنده شدن (بزرگ) این را محقق کنم.
2-چرا الان من در دانشگاه هستم؟
به خاطر اینکه بیوشیمی رو بفهمم و آماده بشم به مقاطع بالاتر برم تا بتوانم کار تحقیقاتی قوی انجام بدم.
3-دانشگاه چه نقشی در رسیدن من به اهدافم دارد؟
به من مدرک می دهد و آموزش می دهد که راحت تر یک بیوشیمیست شوم .
4-چه رفتار ها و اعمالی در دانشگاه به من در رسیدن به اهدافم کمک می کند؟
رابطه خوب با اساتید قوی ، درس خواندن،کار و استفاده از آژمایشگاه .
5-چقدر اعمال و رفتار های من با پاسخ قبل مطابقت دارد؟
درس خوندن من در طول ترم ،رابطه با اساتید که البته هنوز قوی نشده .
6-چقدر آنگونه که خودم می خواهم زندگی  کنم ، زندگی می کنم؟
کم- من می خواهم آرام تر ، با کلاس تر ، فعال تر ، پرستیژ قوی تر در اجتماع ، نویسنده شدن که هنوز کاری نکرده ام .
7-من در چه زمینه ای استعداد دارم ؟
اینترنت،زیست شناسی،نویسندگی
8-در دوران دانشجویی چه اقداماتی برای رشد و استعداد هایم باید انجام بدم؟
باید خوب درس بخونم و رابطه قوی با بیوشیمیست ها برقرار کنم ،در تحقیقات علمی شرکت کنم،در روزنامه  ها و مجلات بنویسم،کتاب منتشر کنم ، زبان انگلیسی را خوب یاد بگیرم.
9-من در پایان تحصیلات دانشگاه چگونه خواهم بود؟
دارای بار علمی قوی و سابقه و تجربه کار علمی ، نویسندگی و تبهر در زبان انگلیسی.
10-من در آینده چگونه خواهم بود؟

پول دار،مهربان،عالم بیوشیمی،محقق بیوشیمی و استاد دانشگاه ،دارای آزمایشگاه تحقیقاتی،نویسنده کتاب های پر مخاطب، مشاور عالی در زمینه تحصیل و زندگی و یک یاری رسان به بشر و انسان ها .