در این بخش لازمه که بر دو تکنیک بسیار قدرتمند و تاثیرگذار تسلط کامل پیدا کنی.
 تکنیک اول: تابلوی آرزوھا(Dream Board)
این تکنیک واقعا می تونه زندگی تو رو متحول کنه، بنابراین اگر ھنوز دست به کار نشدی و تابلوی آرزوھایخود رو درست نکردی فرصت رو از دست نده و در اولین فرصت این تمرین رو انجام بده.
 تکنیک دوم: بانک رویاھا(Vision Bank)
تکنیک بانک رویاھا ھم یک تمرین بسیار مھمه که در این جزوه به صورت کامل توضیح داده شده که چیھست و چگونه باید مورد استفاده قرار بگیره. باز ھم تاکید می کنم و ازت میخوام که حتما نتایجی که بهواسطه ی این تکنیک به دست میاری رو در صفحه ی مربوطه در سایت کامنت بذاری و گزارشی از انجاماین تمرین ارائه بدی.
این تکنیک یک تمرین بسیار آگاھی دھنده است و این ویژگی رو داره که بھت وضوح ومیده. در این بخش اولین گام اینه که از خودت بپرسی ھدفی که برای خودم تعیین کردم دقیقا یعنی چیو در چه شرایطی، اگر چه اتفاقی بیفته می تونم با اطمینان بگم که به ھدفم رسیدم؟
به عنوان مثال اگر ھدف تو کسب ثروته باید از خودت بپرسی که از نظر من ثروت چیه؟ اگر ھدفت موفقیتدر کنکوره، باید از خودت بپرسی که موفقیت در کنکور دقیقا یعنی چی؟ اگر قرار باشه که من در کنکورسراسری موفق بشم، چه زمانی و در چه شرایطی می تونم خودم رو موفق بدونم؟
اگر قراره ثروتمند بشی، کافیه چقدر پول و ثروت و سرمایه داشته باشی تا خودت رو ثروتمند بدونی؟ 99درصد افراد ھرگز نمی تونن با یک عدد و رقم دقیق به این سوال پاسخ بدن، و دقیقا به ھمین علته کهنمی تونن به اھداف و رویاھاشون دست پیدا کنن!!!
اما با استفاده ی از این تمرین تو به راحتی می تونی این کار رو انجام بدی.