تابلوی آرزوھا یک مفھوم بسیار ساده و راحته و تکنیکیه که به صورتی خارق العاده و جادویی زندگیت روتغییر میده. این تکنیک به قدری زندگی من رو تغییر داده که واقعا خارج از تصور و باوره.
اجازه بده چند مثال بزنم. به عنوان نمونه، بک گراند موبایل، آیپد، نوت بوک و کامپیوتر من تماماعکس
من محسوب میشه. حتی دریم بوردھای بسیار بزرگی رو Dream Board آرزوھا و اھداف منه و به نوعی
آماده کردم که اون رو دیوار آرزوھا نامیدم.
ایده ی دیوار آرزوھا به چند سال پیش بر میگرده که مشغول نصب تصاویر و تابلو ھای مورد علاقه ام دراتاقم بود. وقتی که دریم بوردم رو نصب کردم این ایده به ذھنم رسیدم که چقدر جالب میشه اگر یک دیواررو به صورت کامل به تصاویر اھداف و آرزوھام اختصاص بدم و اینگونه مفھوم دیوار آرزوھا خلق شد. بنابراینھم در منزل و ھم در دفتر کارم این ایده رو پیاده کردم و واقعا به شیوه ای جادویی دارم ازش نتیجهمیگیرم.
بنابراین با استفاده ی از این تکنیک و ایده در حقیقت دور و برم رو با تصاویر اھداف و آرزوھایی که دارم پرمی کنم. این تصاویر ھمیشه و در ھر شرایطی دور و بر من ھست، بدون توجه به اینکه کجا ھستم و یامشغول چه کاری ھستم و چون این تصاویر مدام در معرض دید منه این سیگنال رو به ذھن من ارسالذھن من رو فعال میکنه. RAS میکنه که این اھداف برای من مھمه و در نتیجه بخش
اما اجازه بده به نکته ی علمی ای که پشت این تکنیک وجود داره اشاره کنم که چرا این تکنیک تا این حدتاثیرگذار و قدرتمنده و تفاوت ایجاد می کنه.
توضیحات تکمیلی مربوط به نحوه ی ساختن دریم بورد رو در کتاب الکترونیکی راز و رمز ھای نا گفته ذھنشرح دادم اما به صورت خلاصه برای تھیه ی دریم بورد لازمه که :
ابتدا لیستی از تمام اھداف و آرزوھایی که داری تھیه کنی. باید به گونه ای فکر کنی که ھیچ محدودیتی در انتخاب آرزوھا و اھدافت نداری و این حق و قدرت انتخاب رو داری که به کاتالوگ نامحدود کائنات نگاه کنی و تمامی اونچه که می پسندی رو لیست کنی.
به عنوان مثال من قصد دارم 10 مدرسه ی خیریه برای دانش آموزانی که بضاعت مالی ندارن بسازم،
دوست دارم یک خونه ی ویلایی با چشم اندازی زیبا داشته باشم، دوست دارم چندین کتاب پر فروش
داشته باشم و ... تمامی این اھداف و آرزوھا ابتدا در لیست اھداف و آرزوھا و سپس در دریم بورد من قرارمیگیره.
نکته ای که اینجا وجود داره اینه که ھر زمانی که ھر کدوم از اھدافت محقق شد تصویر مربوط به اون
ھدف رو از دریم بوردت برمیداری و یک تصویر از ھدفت جدیدت رو جایگزینش میکنی.چه باور کنی و یا باور نکنی با توجه به اینکه من در دوره ی جوانی خودم ھستم کارھای بسیار بزرگی روانجام دادم و دستاوردھا و موفقیت ھای عجیب و غریبی داشتم که چه بسا انسانھایی با سن و سالبسیار بالا و با دنیایی از تجربه رو می بینم که حتی به یکی از موفقیت ھا و دستاوردھایی که من در اینسن و سال کسب کردم نرسیدن و تمامی موفقیت ھا و دستاوردھای من صرفا به خاطر استفاده ی از
ھمین تکنیک بوده.
 بعد از اینکه لیست آرزوھات رو آماده کردی، به بخش تصاویر گوگل مراجعه میکنیو اسم تک تک آرزوھا و اھدافی که داری رو در گوگل سرچ میکنی. مثلا اگر یکی از اھداف من داشتن اتومبیل  آئودی  8 R ھست، این رو در گوگل تایپ می کنم و عکسی رو که مربوط به این ھدفه و حس وحال خوبی به من میده رو پیدا میکنم و ترجیحا یک پرینت رنگی از اون عکس میگیرم، عکس پرینت شدهرو میبرم و اون رو در دریم بوردم می چسبونم.
این پروسه رو لازمه که برای تک تک اھداف و آرزوھات انجام بدی و تصاویری که حاکی از اھداف توئه رو دردریم بوردت قرار بدی. به ھمین راحتی!
در این حالت دریم بورد تو آماده است و میتونی اون رو در ھر مکانی که دوست داری قرار بدی که مدام درمعرض دیدت باشه.
نکته ای که در انتخاب تصاویر وجود داره اینه که تصاویر انتخابی باید به اندازه ی کافی بزرگ، واضح و
مشخص باشه و ھیچ گونه ابھامی نداشته باشه. و نکته ی طلایی اینه که ھر چه بیشتر به این تابلو نگاهکنی و دیدن این تابلو بھت حس شوق و خوشحالی بده، بیشتر این سیگنال رو به ذھنت ارسال میکنیکه اینھا اھداف من ھستن و قراره به زودی تمام اونھا رو خلق کنم.